بعد از کمپین بی خاصیت #آب_هست_اما_کم_است که با حمایت مالی معنوی جدی صدا و سیمای میلی دنبال می‌ شد و راهبردهای اشتباه مثل محدودیت در #تولید کشاورزی را چاره حل #مشکلات_آبی می دانست ، حالا نوبت به کمپین بی خاصیت دیگری با حمایت سازمان حلال احمر با عنوان #ایست_آب_نیست رسیده است!

⁉️ آیا وقت آن نرسیده این عزیزان برای فشار به #وزارت_نیرو متولی منابع آب ایران کمپینی بزنند و از وزیر بخواهند مسئولیت‌ های روی زمین مانده #مدیریت_سیلاب ، #مدیریت_تبخیر ، مدیریت تامین آب از دریا ، مدیریت پساب‌ ها و ... را پیگیری نماید!

#آب_هست_اما_ول_است
#آبخیزداری
#آب_کالا_نیست
#بحران_مدیریت_آب